Reklamní blok
Jak páťáci pracovali s reklamou
Páťáci opět propojili vlastivědu a informatiku. Tentokrát se společným tématem stala reklama.
Povídali si o tom, jaká má být a jaká je. Jak reklama působí na naše smysly? Čím se při nákupech řídíme, jak se rozhodujeme.
Vyzkoušeli si natočení vlastní reklamy - rozdělili si úkoly, vymysleli scénář, vyzkoušeli dialogy, natočili, sestříhali, ozvučili a otitulkovali video v iMovie. To vše během 45 minut.
V další hodině zhodnotili svou práci i práci druhého týmu. Zapřemýšleli nad tím, co mohli udělat jinak či lépe, co se naučili a jaké chyby udělali.
V bleskové aktivitě si pak vyzkoušeli i tvorbu "tištěné reklamy" a vymýšlení reklamního sloganu. A protože aplikace Vidra, kterou jsme využili, umožňuje i export videa, připravili jsme i Minutu s reklamou (POZOR: Některé "chyby" jsou umělecký záměr. O jiných autoři vědí, ale už je neopravili.):
Autor: Hana Pilařová Vydáno: 30.5.2017 20:42 Přečteno: 8220x |
Komentáře
Nebyly přidány žádné komentáře.