Dvanáctý MyslIQ
Jak jsme nezabloudili a poradili včelce, jak se dostane domů
Dnes jsme se rozdělili do dvou skupin. Každá měla na svoji část čas 45 min., tzn. klasickou jednu školní hodinu a poté se skupiny vyměnily. V dnešních úlohách jsme se zaměřili na orientaci v ploše a prostoru.
I. Bee-bot
Úkol: Bloudění s včelkou aneb programování s Bee-botem
Programovatelná robotická hračka včelka Bee-bot je
digitální interaktivní pomůcka na rozvoj logického myšlení,
prostorové představivosti a plánování. Je vhodná pro výuku základů
programování, informatiky a matematiky.
Na fotografiích a videu se můžete podívat, jak děti při kroužku plnily různé typy logických úkolů s včelkou Bee-bot
II. Labyrinty
Úkol: Najít cesty v bludištích - pracovní listy
Ani tužka dnes nezahálela při proplétání se bludišti na papíře a hledání správných cest.
Po splnění úkolů si děti dohrávaly vzájemné partie v dámě či si individuálně zkoušely hlavolamy z naší nabídky.
Autor: Jaroslava Pachlová Vydáno: 28.11.2017 17:39 Přečteno: 8376x |
Komentáře
Nebyly přidány žádné komentáře.