Dobrý den, já jsem Pipi
O čtení, iPadech a tandemové výuce
Pro druháky jsme letos připravili překvapení. Některé vyučovací hodiny během prvního pololetí budou propojovat rozvoj čtenářské gramotnosti a IT dovedností současně. Také nebudou ve třídě jen s paní učitelkou a paní asistentkou, ale učit je budou dvě učitelky současně. To vše v rámci tandemové výuky a projektu SPOLU.
První taková hodina připadla na pátek 21. září. Třídu jsme si rozdělili na dvě skupiny, které se postupně vystřídaly v naplánovaných aktivitách.
Část dětí četla s paní učitelkou Pintovou, část dětí skládala portrét Pipi Dlouhé punčochy. Nejprve ale žáci museli pořádně přečíst všechny připravené lístečky a vybrat z nich správné údaje o tom, jak Pipi vypadala. Ukázalo se, jak pozorně četli a poslouchali v předchozích hodinách.
Po té přišly na řadu iPady a aplikace Avatar Generator, ve které jsme podobu Pipi poskládali.
Ti rychlejší přidali i svou představu toho, jak vypadají Tomík a Anička.
A co bude příště? Určitě budeme potřebovat čtení, proto děti dostaly úkol pravidelně ho trénovat.
Autor: Hana Pilařová Vydáno: 29.9.2018 20:11 Přečteno: 17000x |
Komentáře
Nebyly přidány žádné komentáře.