Nejprve jsme si zopakovali, jak má správný telefonický rozhovor vypadat, která jsou pro nás nejdůležitější čísla (150, 155, 158,…) a ve kterých situacích je použijeme. Pak nám paní učitelka rozdala kartičky s různými náměty dialogu. Podle jmen a situací jsme si vyhledali partnera, spolu s ním jsme si rozhovor připravili a nakonec předvedli ostatním spolužákům. Po posledním vystoupení jsme jednotlivé výkony obodovali a vítězové, kterými byli Verunka s Marcusem, obdrželi od paní učitelky drobnou odměnu.
Týdenní plán 6. třídy
neděle, červen 30, 2024
Týdenní plán 6. třídy
čtvrtek, listopad 09, 2023
Týdenní plán 6. třídy
6. třída
Haló? Halóó?!
Poslední květnovou hodinu slohu na nás čekalo překvapení v podobě dvou retro telefonů, které nám posloužily jako rekvizity pro telefonování.
Nejprve jsme si zopakovali, jak má správný telefonický rozhovor vypadat, která jsou pro nás nejdůležitější čísla (150, 155, 158,…) a ve kterých situacích je použijeme. Pak nám paní učitelka rozdala kartičky s různými náměty dialogu. Podle jmen a situací jsme si vyhledali partnera, spolu s ním jsme si rozhovor připravili a nakonec předvedli ostatním spolužákům. Po posledním vystoupení jsme jednotlivé výkony obodovali a vítězové, kterými byli Verunka s Marcusem, obdrželi od paní učitelky drobnou odměnu.
Nejprve jsme si zopakovali, jak má správný telefonický rozhovor vypadat, která jsou pro nás nejdůležitější čísla (150, 155, 158,…) a ve kterých situacích je použijeme. Pak nám paní učitelka rozdala kartičky s různými náměty dialogu. Podle jmen a situací jsme si vyhledali partnera, spolu s ním jsme si rozhovor připravili a nakonec předvedli ostatním spolužákům. Po posledním vystoupení jsme jednotlivé výkony obodovali a vítězové, kterými byli Verunka s Marcusem, obdrželi od paní učitelky drobnou odměnu.
- Kategorie: 7. třída
- Zobrazení: 2166