Co nás čeká

Vážení rodiče,
rozhodnutím Bezpečnostní rady státu je od středy 11. 3. 2020 zakázána osobní přítomnost žáků a studentů na vzdělávání v základním, středním a vyšším odborném školství. I ZŠ Stráž je tak až do odvolání pro žáky uzavřena. Vzhledem k tomu, že dosud není jasné, jak dlouho bude toto opatření trvat, sledujte, prosím, aktuální informace v médiích a náš školní web www.zsstraz.cz.

Na školním webu budeme dle situace také postupně zveřejňovat práci a domácí úkoly na dobu uzavření školy. Plnění těchto úkolů je povinné.

Hana Pilařová, ředitelka ZŠ

Pro rychlejší orientaci:
1. roč. 2. roč. 3. roč. 4. roč. 5. roč. 6. roč. 7.roč. 8.roč. 9.roč.

V sobotu 29. 2. 2020 se do školy vypravilo mnoho masek s doprovodem. Letos bylo tolik návštěvníků, že improvizovaný sál ve školní jídelně doslova praskal ve švech.
V prvním oddělení družiny má své místo i volná hra, při které si dítě samo vybere námět, záměr, hračky i partnera ke hře. Tento typ hry vychází z vlastní potřeby dítěte, jeho vnitřních motivů i zájmů. Děti jsou při hře spontánní, zaujatí, vyjadřují radost a uspokojení, rozvíjí se jejich tvořivost, fantazie, opakování a učí se přijímat různé role.
Ve 2. oddělení družiny si děti vytvořily krásné karnevalové masky a škrabošky. Možná je někteří uplatní na sobotním karnevalu.
Jak jsme spolu s polskými a slovenskými dětmi = indiány tvořili společný totem a jak připravujeme mezinárodní kalendář s indiánskými kostýmy.
Masopust je časem veselosti, legrace a zábavy, v tomto období neplatí až tak úplně předpisy o chování. Lidé si připravují masky a maškary, tancují a baví se. 
Před jarními prázdninami se konalo školní kolo Pythagoriády - matematické soutěže určené všem žákům 5., 6., 7. a 8. ročníků základních škol a jim odpovídajících ročníků víceletých gymnázií, kteří mají zájem o matematiku.

Když se spojí tři indiánské kmeny. Společné cvičení slovenských, polských a našich dětí.
Ve 3. třídě se proběhly po molu modelky ze špachtlí.
Děti z družiny jsou na Valentýna připravené. Ráno a odpoledne v 1. i ve 2. oddělení bylo tvoření v plném proudu.
V měsíci lednu se žáci osmé a deváté třídy věnovali vlastním projektům. Zadání znělo - skupinová práce, časový plán a rozvržení úkonů, samostatná příprava.

         

Ještě nemáš účet? Registruj se

Přihlásit se