Úterý 14.4.
Český jazyk | slovesa (slovesa jsou slovní druhy, které vyjadřují, co osoby, zvířata a věci dělají) PS str.24 /cv. 1 - doplň podle vzoru Písanka str.27 - psaní písmen g, q (G, Q) |
Matematika | násobení 2 - str.39 2. cv. - slovní úloha (zápis): komíny ... 3 v 1 komínu ...2 celkem ...? příklad: 3 . 2 = Odpověď: |
Středa 15.4.
Český jazyk | slovesa PS str.24/cv.2,3 cv.2 - vybarvi podst. jména žlutě (podstatná jména jsou názvy osob, zvířat a věcí) vybarvi slovesa zeleně (slovesa označují, co kdo dělá) cv.3 - podle zadání |
Matematika | násobení 2 - str.40 (podle zadání) pozor na cvičení 7 ( krychle má 6 stěn, na každé jsou 2 tečky) |
Čajs | živočichové (domácí mazlíčci, hospodářská zvířata, domácí ptáci) domácí mazlíčci - pes, kočka, papoušek, činčila, křeček, ... hospodářská zvířata - kůň, kráva, koza, prase, ovce, králík, ... domácí ptáci - slepice, krůta, husa, kachna, ... Dle možností pozorujte a vyprávějte si (čím se živí, proč je chováme, části těla, jak se o ně staráme). Můžete použít i obrázky - knihy, časopisy, internet |
Čtvrtek 16.4.
Český jazyk | slovesa - PS str.25/cv.1,2 (dle zadání) |
Matematika | násobení 2 - str.41 (celá) prohlédni si nejdříve obrázky vpravo (pozor - 1 párek jsou 2 nožičky) ve cv.8 - násobíš čísla v horním řádku 2 |
Připomínám úkol z Čajsu, který měl být do poloviny dubna - mám ho od několika dětí (většina ještě neposlala).
Pátek 17.4.
Český jazyk | slovesa - PS str.25/cv.3 (cv.4 dobrovolné) |
Matematika | dělení (vezmi si 6 bonbónů a postupně rozděluj mezi sebe a maminku tak, až ti nezůstane v ruce nic) str.42 - postupuj podobně |