Nejdříve si děti utvořily své "ostrůvky", kde mají všechny své věci a mohou tam jíst, kreslit si, hrát si nebo odpočívat.
Po obědě jsme začali číst novou knihu na pokračování Hafík.
Děti mi pomohly zalaminovat novou zábavnou hru Ruce - nohy. Při hraní byla pořádná zábava a leckdy nebyla nouze o krkolomné pozice :). Hlavně když dráhu tvořily děti přímo pro mě.
Děti (i já) jsme si zacvičili s abecedou - prvňáčci si procvičili nejen tělo, ale i čtení, počítání a paměť.
Také jsme trochu pokračovali v našem indiánském projektu a vrátili se k příběhům malého indiána Yakariho.
Ale hlavně jsme pořád byli venku, i když bylo zataženo nebo poprchávalo, takže nové hřiště bylo stále využíváno k všemožným hrám a pomocí videohovorů jsme ho ukazovali i spolužákům, kteří s námi teď ve škole být nemohou.
Poznávačka rostlin a přírody čekala děti při výpravě na Skalky, odkud se jim vůbec nechtělo zpět.